سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

پستی که چند وقت پیش نوشتم ولی یادم رفت بزارم😭☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*. ☪︎* ☁︎. . * ✰ .· ☁︎ . *  ✯☽ .  ✧ . * 𝐻𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑑𝑟𝑒

1399/12/25 11:54
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام😯

راستی راستی داشت گریم می گرفت چونکه😭😭😭😭😢😢😢...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

‌.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من دستم خورد رو این دکمه چرت😡😡😡اونم اتفاقی و نمی دونستم چی میشه😦

😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠

و وقتی دیدم دوباره باید ثبت نام کنم  بغض تو گلوم گیر کرد😥

و وقتی دیدم نمی تونم کاریش کنم به دفعه زدم زیر گریه و بدو بدو رفتم پیش بابام همینجوری که در حال گریه بودم

بعد خودم بلد نبودم به خاطر اینکه من ایمیل ندارم و از ایمیل بابام استفاده میکنم😥

بعد بابام درستش کرد و اینجور چیزا...

به خدا اگه درست نمیشد من درجا سکترو میزدک چون کلّی اینجا و برای اینجا وقت گذاشتم...

این پستو گذاشتم که حواستون جمع باشه که دستتون روز دکمه نخوره وگرنه واویلاااااااااا...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بابای زحمت کشم عاشقتم

پسندها (8)

نظرات (16)


25 اسفند 99 11:57
واییییی چقدر بد دد میشد اگر میرفتی. دیگه اینهمه پستی که با زحمت نوشته بودی و دنبال کننده هات بر باد میرفت. منم یک بار دستم خورد به اینجا البته دعوا هم داشتم با یکی و اینا و تلگراف و اتقاقا همون معقه زدم و اینجا رفتم از نی نی وبلاگ با یک حساب کاربری دیگه وارد شدم. چقدر خوب شد که شما  نرفتی. 
✿•selva•✿✿•selva•✿
25 اسفند 99 12:35
من خیلی این دکمه رو زدم یعنی خروج میکنه بعد ورود رو بزن بعد نام کاربری و رمز عبور و بزن بعد حله😉
🎈خواهریا🎈🎈خواهریا🎈
25 اسفند 99 12:57
مشکلی پیش نمیادا😉
چون نینی وبلاگ اصلا ایمیل نمیخواد
میری روی ورود و نام کاربری و رمز عبور وبلاگتو میزنی و دوباره وارد میشی
​​​​​
RayaRaya
25 اسفند 99 14:10
عزیزم اگه رفتی بیرون باید بزنی روی ورود
در ضمن،نی نی وبلاگ ایمیل نمیخواد🌻
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
دکمه ورود رو بخوام دوباره نام کاربری و اینا می خواد...

25 اسفند 99 15:09
عزیزم خوشحال میشم تو مسابقه قلب زیبایی  من شرکت کنی. 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 اسفند 99 17:46
آخییی عزیزممم خداروشکر بخیر گذشت😢❤
دوست
25 اسفند 99 22:04
چرا به قلب زیبا میگی کپی کار 😇

25 اسفند 99 22:09
لطفا شرکت کن. عکساشم گذاشتم کافیه عکسایی که میخوای رو سفارش بگیری مرحله یییایی رو میزارم
بعد شما کافیه بیای و سفارش بدی و بعد برندگان رو اعلام کردم که گرفتن عکسا رو بزارن توی وبلاگش 💓

25 اسفند 99 22:22
واضح گفتم دیگه 😐برای مسابقه قلبی زیبا.!!!! متوجه نمیشی. روژین کلا اعصاب نداری امشبا😂😂😂
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
میدونم ولی شرایطشو نفهمیدم
RayaRaya
26 اسفند 99 9:29
خب دوباره بزن 
ولی باز هم دوباره میای همین جا
اگه میتونستم برات فیلم میفرستادم
مثلا تو اگه بخوای با یه دستگاه دیگه وارد بشی،باید ورود کنی و رمز عبور و نام کاربری رو بزنی. بعد دوباره میای همینجا
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
باشه عزیزم😂😂اخه چون ایمیل مال بابام بود٬رمز ورود برای بابام ارسال میشده

26 اسفند 99 11:01
عزیزم شرایطی نداره فقط باید  عکس فرستاد.
با آداب بود 
توی کامنت ها فقط باید سفارش عکس ها نوشته بشه. بعد من عکسایی که سفارش گرفتینو میزارم توی وبلاگم و اون نفراتی که سفارش گرفتن رو توی پست بعدی  معرفی میکنم که توی پست بعدیم برندگان معرفی شن بعد میرم سر پست بعدی برندگان رو معرفی میکنم و اون برندگان سفارش کافیه برن وووو،،، 
و میتونن عکسا رو توی  وبلاگشون قرار بدن. 
 
RayaRaya
26 اسفند 99 11:30
نینی وبلاگ ایمیل نمیخوادددددد😩😩😩😅
چیزی برای بابات ارسال نمیشه،چون ایمیل نمیخواد! 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
رمز عبور یادک رفته بود رمز عبور جدید به ایمیل بابام ارسال شد

27 اسفند 99 12:50
روژین جان شما چرا اینطوری شدی؟ اگر میخوای منم دیگه تو مسابقه اینا شرکت تون ندم😏. 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
ای بابا من دوست دارم شرکت کنم  ولی منظور مسابقرو نمی فهمم شما دوباره خودتو خسته نکن اخر سر می فهمم😂بعدشم منم مسابقه نزاشتم تا الان

27 اسفند 99 13:11
باشه☺ولی مسابقه تموم شد. میخوام یکی جدید  بزارم 

27 اسفند 99 15:32
الان میخوام مسابقه بزارم شرکت میکنی بکن. نمیکنی نکن. وگرنه الان مسابقه تموم میشه میره.... زود.. شرکت کن. فقط صبر کن مسابقه رو بزارم بعد. 😁😁😁😁😁😘😘😘😘😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
RayaRaya
27 اسفند 99 20:33
🤦🏻&zwj♀️بی خیال